dinsdag 24 juni 2014

Dag 18 jackson hole naar west yellowstone

Vandaag een mooie rit. Lekker op tijd wakker. Corn Flakes op de kamer toen de auto in. nog snel een kopje koffie bij starbucks gescoord en daar gaan we weer. Jackson laten we achter ons en al snel zijn we in grand Teton

Bijschrift toevoegen
Een prachtig park we kijken onze ogen uit. We zijn snel voorbij jenny lake. maar er zijn nog veel meer prachtige meren in grand Teton werkelijk een prachtig park Nienke en ik schieten er lustig op los om dit moois vast te leggen. voor we er erg in hebbben zitten we al weer in Yellowstone en de pas moet weer tevoorschijn komen Na 5 minuten rijden is de natuur weer complete anders. Dit merken we vooral aan de muggen beten die we in enkele minuten oplopen Veel naaldhout afgewisseld met uit gestrekte vlaktes Echt cowboy land na de entrée Blijven we de borden old faithful volgen en eenmaal aangekomen blijkt dat hij na 40 min gaat spuiten handig als je dat van te voren kan bepalen We besluiten om een klein rondje te lopen Als de tijd voorbij is gebeurt er niets. Faithful is niet zo betrouwbaar maar even later knelt het water omhoog en zijn de awesome niet van de lucht Erg leuk om te zien.
 
 
 
Daarna lopen we een wat langere trail langs alle geysers en afvoer putjes De meesten ruiken nogal naar peup maar dat mag de pret niet drukken. Hier was ik voor gekomen. de meest prachtige kleuren trekken aan ons voorbij. Ik krijg het niet bij elkaar geschoten. Stom dat ik mijn usb kabel ben vergeten zodat ik de fotoos niet kan overzetten maar des te groter de schrik als ik ze thuis op groot formaat bekijk. Na dit rondje gaan we lekker een hapje eten in de lodge en daarna op naar de voolgende view. Ook hier lopen een we een hike naar een hidden fall. aan het aantal mensen te zien is het geheim inmiddels uitgelekt. maar de water fall is er niet minder mooi om. We zijn best moe en besluiten om lekker naar ons motel te gaan. Wederom een lekker knus huisje met een super aardige eigenaar Morgen vroeg op om wildlife te spotten De stand tot nu toe Bruine beer, Zwarte beer,Slang, herten . Waarbij ik eerlijkheids halve moet melden dat de slang een worm met ambities was Niet echt iets om bang van te worden zeg maar. Maar morgen gaan we voor bison, en elk Dus duimen maar.
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten