woensdag 2 juli 2014

Dag 24 en 25 Denver en naar huis

Vanmorgen hebben we ons lekker zitten verbazen over de Amerikanen en hun gewoontes. Heerlijk om tijdens het ontbijt lekker de mensen te observeren. Broodjes met jus op de vroege ochtend ?? Maar ja iedereen is anders Gelukkig maar. Het is weer een prachtige dag. En gisteren hebben we besloten om een automuseum en de Botanische tuinen te gaan bekijken Zo gezegd zo gedaan onze Challenger staat al weer ongeduldig te wachten en of we go Ik heb inmiddels verzonnen dat ik niet naar het auto museum wil. En voor de mensen die me echte kennen en weten hoe ik onder de plak zit. Komt dit natuurlijk omdat Nienke geen zin had. Maar we rijden richting de tuinen De rit gaat door allerlei achteraf straatjes. Wat weer erg leuk is en laat zien dat er in Denver de meest prachtige huisjes met leuke geveltjes en verandas staan Erg leuk. In 20 minuten waren we bij de tuinen. Wat eerst wat onwaarschijnlijk lijkt Blijkt niet zo te zijn, het is een enirm complex met een enorme diversiteit aan planten en bloemen. grappig is wel het verschil De planten die hier (amerika) langs de kant van de weg groeien zijn bij ons bijzonder en visa versa. de plantjes die wijk per doos kopen om onze borders vol te zetten staan hier weer in de tuinen tn toon gesteld. De uren vlogen voorbij en we besloten om nig even naar het capitool te rijden en de stad wat verder te verkennen. Zo gezegd zo gedaan. Na een eerbetoon aan de Big Bang bij de cheesecake factory. Lekker rozig naar het hotel gereden voor inze laatste nacht. We hebben een late check out gevraag en gratis gekregen das ook weer mooi. Toen naar bed voor onze laatste nacht. 

Dag 25 Naar huis,

Het is zover. Ik ben er wel aan toe Lekker naar huis. Nienke word wakker en begint direkt met de was uit zoeken en kwartjes te verzamelen om de laatste vakantie was te draaien zodat alles schoon mee naar huis kan. Echt ongeloooflijk maar dat is mijn lieverd. Ik sukkel wat rond en dan de laatste keer ontbijten We kijken wat tv en dan is alles droog en gewassen in de koffer en klaar. Ik verbaas me altijd over hoe 2 chaoten toch zo gestructureerd de boel kunnen regelen. Alles in de auto en weg zijn we. We rijden naar 16th street om nog lekker even te winkelen en wat te eten. Daarna richting vliegveld. Een mooi vliegveld maar we checken in. Ik mopper wat over een kwartier vertraging en de lieve incheck dame Wijzigt zonder kosten onze vlucht en met een paar drukken op de knoppen Vliegen we plots vnaf heathrow i.p.v Gatwick ooooh ik ben zo blij Geen geren geen gedoe gewoon lekker van het ene vliegtuig in het ander. Mijn dag kan niet meer stuk. We gaan door alle plicht plegingen heen een na het eeuwige gewacht kunnen we op naar huis. Na een probleem loze vlucht landen we gebroken op schiphol maar lieve Floor al staat om ons naar huis te brengen. JA het is goed om vrienden te hebben. En nu lekker op de bank dit stukje tikken en de vakantie af te sluiten. Voor de lezers bedankt. Wij vinden het leuk om het zo te doen om dat in praktijk blijkt dat je vaak nog terug leest en dan toch weer een beetje met vakantie bent. Ik zal de hotels nog beoordelen en wat do en donts beschrijven maar nu even niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten